Pregatirea rasadurilor

Astazi am dat startul la pregatirea rasadurilor pentru acest an de gradinarit.

Este al doilea an in care pun rasaduri asa ca am prins ceva experienta, insa nu suficienta pentru ca am mai furat idei si de pe alte bloguri, mai exact de pe blogul doamnei Elisa. Am vazut ca dansa a bagat semintele de dezinfenctat timp de 10 minute in apa de 45 de grade. Am procedat si eu asa la semintele care le-am pastrat de anul trecut.

Asadar, am mers la magazin si mi-am cumparat pamant. Caserole am tot adunat anul trecut.

Anul acesta mi-am pregatit rasaduri de rosii inima de bou, gogosari, ardei gras si vinete.

Am cumparat si un soi de rosii hibride Tolin F1. Sunt curios sa vad ce productie dau.

Dupa ce am acoperit semintele cu pamant le-am acoperit cu o folie de plastic si le-am asezat langa geam sa aiba lumina.

Acum nu imi ramane decat sa astept sa rasara.

Acest articol a fost publicat în Gradina și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Pregatirea rasadurilor

  1. Mihaela C.P. zice:

    Poza cu semintele albe asezate ordonat pe pamant ti-a iesit foarte frumos. Eu zic ca ai sanse sa rasara din toate semintele cate o plantuta . Mult succes :)!

  2. Dani zice:

    Cred, ca deja au rasarit. Asa-i ? Sa fie sanatoase si sa dea recolte bogate !

  3. Elisa zice:

    Fain! Tavitele tale seamana cu ale mele de chec :)))))
    Eu am terminat cu repicatul primei serii de rosii (seria a doua sunt cu 2 saptamani mai intarziate, dar is rasarite frumos, pe randuri, insa nu asa meticulos cum e la tine).
    Sincer, nu mi-as pierde vremea sa pun samanta langa samanta la distante egale nici daca n-as avvea alta treaba :).
    Sa-ti traiasca rasadurile, Florine draga !

  4. Elisa zice:

    @Dani, cum ai facut ca te-ai logat pe wordpress prin gravatar si ti-ai pastrat poza de la avatar? Eu nu stiu cum si, uite, nu mai am trandafirul rosu care m -a…consacrat 😀
    Daca vrei sa-mi raspunzi prin e-mail, daca este mai complicat. Multumesc frumos, draga mea !
    Florine, ma iarta, te rog 🙂

    • MariaS zice:

      Buna vremea gospodare :)) imi place ca unii tineri sunt pasionati si interesati si de altceva in afara de manele si de „combinatiii ” din care sa iasa bani fara munca.Esti unul dintre acei tineri ce vor si sunt convinsa ca pot !! sa schimbe in bine fata acestei tari .Felicitari ptr. toata munca depusa si rezultate pe masura , iti doresc doresc!
      Daca pui suflet si pasiune , imposibil sa nu-ti iasa ce visezi. La inceput de drum cu gradinareala , sunt si eu , desi sunt ceva mai ” coapta „ca si varsta .Dar incet , incet prindem noi experienta si mai invatam si din propriile greseli.Deci sa avem sanatate si bunavointa , ca in rest toate se vor rezolva.Succes in tot ce ti-ai propus sa faci si numai bine!

  5. antitepar zice:

    La roșii vă pot da un sfat. Când montanți răsadul în pământ, să așezați rădăcina cât se poate de culcată, dar cu grijă să nu rupeți tulpina. O să aveți o surpriză plăcută ;).

Lasă un comentariu