Offf … lumina asta

In seara asta cineva a fost tare suparat pe lumina din camera.

A stat linistit pe fotoliu, nu a facut scandal .. in schimb lumina l-a deranjat.

Cine altcineva sa fie daca nu MAX.

 

Acest articol a fost publicat în De prin curte și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Offf … lumina asta

  1. Mihaela C.P. spune:

    E asortat cu patura. In unele fotografii, abia distingi care e patura si de unde incepe catelul🙂.

  2. gabyral spune:

    Aha, deci fotoliile astea cu persan pe ele sunt „neaparat” pentru catei? Nu stiam de ce ma impinge jos al meu atunci cind incercam sa ma fac comod…Si i-am dus un fotoliu si la cabana ca altfel „invada” patu’. E drept ca pe parchet e tare si trage curentu’ nu ca afara-n cusca

  3. maria spune:

    Cat de scumpic este, imi doresc si eu unul. astept sa ma mut la casuta mea

Lasă un răspuns

