Mult asteptata primavara

Primavara este aproape .. foarte aproape.

Astazi a fost cald si frumos afara. Am reusit si eu sa renunt la geaca cea groasa de iarna in care ma misc foarte greu.

Dupa masa am venit acasa si m-am apucat de sapat solarul si de plantat ridichi. Arpagicul care l-am plantat in toamna in solar este si el iesit tot afara.

In casa, rasadurile cresc vazand cu ochii. Rosiile sunt cele mai avansate. Intr-o saptamana cred ca trebuie sa le repic.

Maine este dinnou o zi plina. Vine un prieten sa ma ajute sa curatam si sa dam o forma pomilor fructiferi.

Asa ca nu imi ramane sa spun decat PRIMAVARA BINE AI VENIT !!!

Acest articol a fost publicat în Gradina. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Mult asteptata primavara

  1. Maria Stan spune:

    Primavara a venit in sfarsit cu mult soare,asa cum ne asteptam sa fie, mai avem de miercuri ceva zile friguroase,dar scapam noi de ele.
    Bine macar ca nu mai avem zapada ,si putem sa ne ocupam de gradini .
    Spor la toaletat copacii.
    Un week-end cu mult soare

    • Ursu Florin spune:

      Sper sa nu mai fie atata frig. Cat despre zapada, inca nu am scapat de ea. Prin gradina inca mai pot sa fac oameni de zapada. Astazi a fost o zi minunata. In solar erau 34 de grade.

  2. gabyral spune:

    Acuma daca tot am intrat hai sa-ti mai spun ca stau de azi dimineata cu 40 de rasaduri de craite, gazania si creasta cocosului, sa se opreasca ploaia si sa le pot planta in fata blocului.
    P’aci ploua de doua saptamani si e frig….da’ daca zici tu c-o venit primavara, io te cred…
    La mine in balcon rosiile Chery is in floare(vreo 20, in jardiniere) si am papat deja trei capsuni din ghiveci

  3. StoneAge spune:

    Ce sentiment frumos cand renaste totul in jur. Ce urata e perioada asta, acum. Mi-a facut bine acest post, m-a incalzit putin.

Lasă un răspuns

