Rateu la rasaduri

Anul acesta nu am avut noroc cu rasadurile.

Cred ca este al 4-lea am in care pun rasaduri si niciodata nu am patit asa ceva. Toate rasadurile mi s-au uscat.

Acum cel mai probabil am gresit eu pe undeva.

De plantat le-am plantat in 19 feb. Au stat in casa la caldurica pana au rasarit, apoi s-au lungit prea mult si le-am scos pe hol unde este ceva mai racoare. Probabil ca de aici li se trage.

Ce este mai interesent este faptul ca s-au uscat rand pe rand. Nu toate la gramada.

Acum le-am pus dinnou. O sa am o recolta foarte tarzie.

Acest articol a fost publicat în Gradina. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Rateu la rasaduri

  1. Aurelia zice:

    Nu cred ca temperatura mai scazuta a fost problema, poate n-au avut suficienta lumina. Si ale mele se alungisera dar am mai corectat la repicare si pana la urma am reusit sa salvez 40 de plante din apoximativ 90 de seminte. La tura a doua am avut mai mult noroc pana acum. Nu dispera, chiar daca o sa ai recolte intarziate, important este sa fie bogate.

  2. greenzonelife zice:

    Eu le-am pus tarziu anul asta ca anu trecut le-am pus prea devreme si le-am scos apoi afara ca erau prea mari si le-a prins frigul tarziu si am muncit degeaba. Acum om vedea cum e mai bne.

  3. gabyral zice:

    poate le-ai udat prea mult si au avut mucegai la radacina, vezi „caderea rasadurilor”
    eu n-am pus decat lobelii -trei jardiniere, gura leului, galbenele, muscate si dalii si le merge super.
    a, era sa uit, am pus si opt jardiniere cu ceapa pentru ceapa verde, peste o saptamana e ca cea din piata.
    am reusit sa salvez 4 trandafiri pitici, de la supermarket, care erau aproape uscati si cu pret redus de la 13lei la 2lei.

  4. razvydeva zice:

    Eu sunt din Deva si descopar cu placere blogul tau.Stai la casa si curte?Eu stau la bloc si am pus cateva rasaduri de rosii si ardei iuti.pana acum au rezistat,sper sa nu mai am probleme.Daca le tii la caldura nu ai probleme mai ales ca a venit caldura.

  5. Miss zice:

    salut! incearca un test la pamant,sa nu fie acid.Du o parte la un laborator din zona ta altfel nu se poate explica de nu reusesti cu rasadurile

    • Ursu Florin zice:

      Este pamant cumparat de la Praktiker

      • Asta este! Si eu am pățit la fel. Nu s-au uscat dar s-au nimicnicit. Adică după ce-au răsărit cum trebuie și păreau că se-nfiripă promițător s-au împuținat văzând cu ochii, parcă dădeau înapoi pe zi ce trece. Și eu am folosit pământ cumpărat care de fapt nu prea este pământ ci un substrat foarte ușor și probabil deloc hrănitor.

  6. Dana zice:

    Trecerea brusca de la caldura la frig mi le-a stricat si mie acum 2 ani

    • Ursu Florin zice:

      Anul viitor o sa le pun direct in solar pentru ca le merge mult mai bine asa
      Dupa ce am ratat de 2 ori rasadurile anul acesta, am pus seminte direct in solar si mi-au iesit niste rasaduri de mai mare dragu

  7. Semanatul direct are avantaje dar si dezavantaje, eu cred ca este mai sigura metoda clasica

Lasă un comentariu