Prima zapada !!!

Zilele trecute au aparut primii fulgi de zapada, iar azi de dimineata cand m-am trezit totul era alb in jur.

Ce frumos … a venit zapada.

Nu mi-a venit sa cred cand am vazut ce bucurosi erau copii … erau deja cu saniile … chiar daca sania nu aluneca asa de usor cum ar vrea ei.

Am facut cateva poze sa vedeti si voi paradisul alb.

Această prezentare necesită JavaScript.

Si pe final o melodie despre prima zapada,

Acest articol a fost publicat în De zi cu zi și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Prima zapada !!!

  1. andreea93m zice:

    Cat de frumooooooooos :X !!!
    Vreau sa fie si aici zapada :-L acum e asa de trist, plouaaaa 😦
    Draguta melodia! Potrivita :X

  2. Ursu Florin zice:

    Acum nu mai ninge nici aici .. si incepe sa se topeasca :((

  3. skykery zice:

    Dabea astept sa ninga, chiar imi e dor de putina zapada 🙂

  4. dan zice:

    ce frumooos. ai facut doua poze la masina. la zapada de pe masina. 😀

Lasă un comentariu