Piersici

Astazi am cules inca o tura de piersici din batranul piersic din curte. Am facut inca o tura de gem .. ca vine iarna.

Acest articol a fost publicat în Gradina și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Piersici

  1. Elisa zice:

    Florine, ce vad eu in poze sunt piersici salbatici, ca ai mei, nu altoiti… Cei altoiti au altfel de fructe.
    Si eu am pus dedulceata,am curatit jumate din ele si fiind mici, nu am mai avut puterea sa le termin asa ca le-am pus cu tot cu coaja si stau in zahar pana dimineata cand…am scris pe pagina CALENDARUL LUCRARILOR IN GRADINA MEA cum fac dulceata asta, spre deosebire de cea de fragi si capsuni pe care o fac cu sirop fiert inainte de a pune fructele.
    Vad ca esti incantat deviata la tara 🙂 Bravo! Sa vedem cat te tine, adica, zic, cat rezisti doar cu munca si iarasi munca, fiindca asa-i la tara, nu?

  2. Ursu Florin zice:

    Asta este piersicul batran .. cei altoiti sunt mici, de abia anul trecut i-am plantat.
    Referitor la viata la tara chiar imi place. Am fugit anul trecut de la oras … si nu mai am stare in oras .. aici totul este alfel, iar de munca nu fug … chiar nu imi place sa nu fac nimic … parca trece prea greu timpul. Acum parca simt nevoia sa intru prin gradina .. dar nu mai am ce face.

  3. pistilica zice:

    piersicile astea sint foarte bune si la compot…dac ai nervi sa le cureti de pielita!noi am pus anul trecut si au trecut primele…

    • Ursu Florin zice:

      Brem sa punem si noi compot cu piersicile astea .. speram sa nu ne enervam prea tare. Oricum cel mai bun compot de pe anul acesta este cel de visine

      • Elisa zice:

        Piersicile se pot opari in apa fierbinte, un minutel clocotite si apoi scoase afara lasate sa se raceasca un pic si se ia pielita foarte usor, ca la rosii. Dar trebuie sa fie tari ca sa le pui apoi in compot, iar daca sunt moi le pui la gem, tot fara pielita… 🙂

Lasă un răspuns

