Recolta de cartofi

Astazi am scos cartofii. A venit un vecin cu calul si a scos cartofii asa ca noua ne mai ramas numai sa ii adunam.

Anul acesta am facut un expriment, am pus cartofii mai rari sa vedem daca se fac mai mari … si s-au facut mari insa au fost destul de putini.

Pe o suprafata de 10 x 20 m am pus un sac si jumatate de cartofi, iar recolta se vede in poza urmatoare.

Acest articol a fost publicat în Gradina și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Recolta de cartofi

  1. DANI spune:

    Arata bine, Florine. Nu-s toti anii la fel. Ti-au iesit citiva saci buni . Sa-i mincati sanatosi !

  2. simf spune:

    nu stiu daca la randament e bine, dar mie imi plac cartofii tai, ceva vreme veti avea din recolta proprie si asta cred ca e cel mai important.

  3. Tatiana Zepa spune:

    bine ca nu ti-a mancat calu pe toti!!!

  4. La cat de ieftini ai fost anul acesta cartofii mai bine i-ai fi cumparat.

    Dar sigur nu ar fi fost la fel de buni ca cei plantati,munciti,recoltati de tine:)

    La anul or fi mai multi !

    • Ursu Florin spune:

      Intradevar au fost ieftin in acest an .. dar nu se stie niciodata. Anul trecut trecut mi-am luat porc si erau foarte scumpi .. la targ purceii de 8 saptamani se vindeau cu 300 de lei / buc, anul acesta am avut eu purcei … si i-am vandut cu 100 lei /buc .. asa ca niciodata nu poti sa stii cum vor fi preturile

  5. Dianora spune:

    Arata tare fain! Si eu prefer cartofii din gradina bunicii mele! Se simte gustul imediat mai ales in anumite mancaruri. Asa ca atunci cand mergem in vizita mereu plecam cu o plasa plina de cartofi. Ea e din Valea Jiului, asa ca e pacat doar ca ajungem rar pe la ea. Dar gradina aia produce numai bunatati!

Lasă un răspuns

