Platoul Bucegilor

Saptamana trecuta daca tot am fost la Predeal am dat o fuga si pe platoul Bucegilor, la Babele si Sfinx. Nu am fost niciodata si chiar vroiam sa ajung pe acolo.

Am avut noroc pentru ca se tot anuntau ploi, iar noi am prins o vreme superba. Doar dupamasa a inceput sa se lase ceata, asa ca am avut timp sa admiram peisajele muntilor Bucegi.

Acest articol a fost publicat în Prin lume și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Platoul Bucegilor

  1. calin_bike spune:

    si eu vreau sa merg cam cat tea costat toata afacerea :))

    • Ursu Florin spune:

      Nu o fost scump deloc. Noi am fost cand a fost maratonul de la Predeal.
      A fost motorina, cazarea 45 de lei de pers .. urcatul si coboratul cu telecabina 32 de lei de pers de un drum si ce am mai mancat si noi pe acolo.
      O fost super frumos … acum nu stiu cum ii cu vremea si cum urca telecabina sus

Lasă un răspuns

