Bulion

Ieri am cules si noi cateva rosii sa facem bulion. Am mai facut inca o tura. Asta ar fi a doua tura si cred ca mai am rosii de vreo inca 2-3 ture.

Anul asta am cam dat-o in bara cu rosiile. Sunt la inceput cu gradina si mai gresesc. Anul asta, desi este al doilea an in care pun rosii nu stiu ce am avut in cap si nu am copilit rosiile si mi-au rezultat mai multe frunze decat rosii. La anu stiu ce am de facut.

Oricum am mancat rosii din gradina, rosii care au cu adevarat gust de rosii. Si cu toate astea am reusit sa punem si pentru iarna din ele.

La anul sper sa nu mai fac alte greseli.

Acest articol a fost publicat în De prin curte, Gradina și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Bulion

  1. Mihaela C.P. spune:

    Al doilea an cand pui rosii in gradina? Eeei, si ce-ai fi vrut mai mult decat ai deja? Eu vad ca ti s-au copt destul de multe rosii, mari, frumoase. Desigur, oricand e loc de mai bine, dar ai timp sa asimilezi experienta si sa faci din an in an ceva mai mult sau mai bine la cultura rosiilor. Oricum, felicitari pentru cat ai avut anul asta pana acum!

    • Ursu Florin spune:

      Pai tot timpul este loc si mai bine. Intradevar s-au facut ceva rosii anul acesta, dar fata de ce am vazut la altii in gradini pot sa spun ca am putine rosii. Oricum satisfactia este maxima pentru ca stiu cum am pus samanta de rosie in pahar in martie, iar acum mananc rosii.

  2. Daniel spune:

    Ma bucur pentru bucuria ta si a rosiilor tale- cat despre faptul ca anul viitor ai speranta sa nu mai faci greseli in gradina , iti doresc succes, eu insa mi-am dat seama ca o viata intreaga de-as traii in gradina, tot as mai avea ceva de invatat…si parca imi pare mai bine asa. Mult bine!

  3. simf spune:

    mie imi place recolta ta, eu inca nici nu visez la bulion, dar imi place sa ma bucur pentru cei care-l fac din productia lor. felicitari!

  4. irenadaiana spune:

    chiar arata bine rosiile tale si dupa cate vad si productia de bulion e buna. de gust sunt sigura ca sunt gustoase. spor la treaba🙂🙂🙂

  5. pistilica spune:

    vezi ca nemultumitului i se ia darul…

Lasă un răspuns

