Se coc si rosiile mele

Weekendul acesta am fost plecat iar in plimbari pe la prieteni, iar cand m-am intors acasa am vazut ca deja incep sa se coaca si rosiile mele.

Astazi am copt niste vinete si am facut o salata de vinete. Si ce mergea mai bine cu vinete decat o rosie din gradina .. o rosie eco sau aproape eco pentru ca rosiile le-am stropit cu zeama de bordeleaza.

Oricum am 3 soiuri de rosii, iar cele mai gustoase sunt cele „Inima de bou” .. cred ca soiul asta sunt alea care imi plac mie.

Acest articol a fost publicat în Gradina și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Se coc si rosiile mele

  1. Mihaela C.P. zice:

    Rosia din mâna ta, nu e inima de bou, dar cele din imaginea dreapta sus, da, alea cred ca sunt.
    Si mie mi se coc rosiile tarziu, chiar si in solar, dar mai bine si mai tarziu decat deloc :).

Lasă un răspuns

