Curcubeu

Deja se simte mirosul de toamna afara. Se raceste pe zi ce trece tot mai mult. Prunele au inceput sa cada.

Astazi a venit asa o ploaie linistita … asa cum ploua toamna. Dupa ploaie a iesit soarele si un superb curcubeu.

Acest articol a fost publicat în De zi cu zi, Fotografii și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Curcubeu

  1. Mihaela C.P. zice:

    Superbe imagini ai captat! Vad in ele Romania pitoreasca 🙂 . Cel putin cea din dreapta sus si urmatoarea cu scaietii (asta sunt, nu?) sunt foarte frumoase. Eu nu sunt fotograf profesionist ca sa apreciez dupa metode de specialitate, dar cele doua arata un loc idilic , in care de drag sa traiesti. Imi place si locul si fotografia. NU am inteles ce e cu panoul ala? 🙂

    • Ursu Florin zice:

      Aia sunt niste scaieti de pe marginea drumului. Panoul acela este pe stalpul de curent.
      Nici eu nu sunt fotograf .. imi place doar cand vad ceva frumos sa mai fac cate o poza

  2. Cosmin zice:

    Cel mai trist articol. Vreau vara,urasc toamna! :))

  3. pistilica zice:

    daaaaaaaaa ai dreptate :se simte miros de toamna!eu ma tot gindesc ce o sa mai citesc pe blogurile pe care le urmaresc zi de zi aproape!?by!

  4. OMG double rainbow ! :)) Frumos blog, felicitari vere !

  5. andreea93m. zice:

    Foarte frumoase pozele! Si eu am vazut curcubeu la Cincis saptamana asta 🙂
    Ca bine zici de toamna… hm, nu ca ar fi fost vara tocmai VARA.

Lasă un răspuns

