Roade din gradina mea

Gradina este mandra tare acum. Toata este plina de roade, una mai cea ca cealalta. Castravetii sunt plini de roade, rosiile si ele sunt pline .. numai ca la cele de afara vad ca deja au inceput sa apara semne de mana. Le-am stropit de trei ori pana acum cu zeama de bordeleaza. Nu pot sa imi dau seama de ce se maneaza. De plouat nu ploaua. Fasolea si ea ii incarcata. A avut musculite, dar am stropit-o si a scapat. Incep sa se faca si dovleceii.

Acest articol a fost publicat în Gradina și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Roade din gradina mea

  1. Mihaelacp zice:

    Faine recolte , da, am zarit pe tulpina unei rosii o pata bruna, ei, asa se intampla afara .Imi plac castravetii care au inca atasata si floarea de ei :). Buni de decor chiar sau mai ales la o masa cu pretenții. Eu am citit azi in revista Click o reteta de tzatziki pe care mi-am si propus sa o incerc maine. E racoritoare, usoara si daca acum e sezonul castravetilor, e si de actualitate.

  2. viatalatara zice:

    Foarte frumos arata. Felicitari gradinarului 🙂

  3. ANA zice:

    Esti norocos ca nu a trebuit sa parasesti casa pentru a merge la oras, in nebunul de oras care te sufoca , te oboseste si te omoara incet incet : cu zgomotul, cu praful, cu lumea nebuna si agitata .Nu este fericire mai mare decit sa poti ramine acolo unde te-ai nascut, cu gradina, cu gainile, cu florile , cu bunica . Imi place gospodaria ta Florin si te admir mult ca un tinar ca tine nu tinjeste dupa oras si se ocupa de lucruri atit de domestice , ce in mintea multor tineri nici nu ar incape.

    • Ursu Florin zice:

      La mine este tocmai invers. M-am nascut la oras … am stat la oras 21 de ani. Numai de 2 ani stau la casa. De mic a fost visul meu sa stau la casa. Mi-a placut intotdeauna sa am tot felul de animale langa mine. Deocamdata nu am multe animale .. mai urmeaza .. numai ca deocamdata sunt alte prioritati si nu am timp sa ma ocup cum trebuie de toate.

  4. ANA zice:

    Atunci este si mai bine ca ai parasit nebunia orasului pentru linistea si firescul de la sat. It idoresc sa -ti faci o gospodarie dupa gindul tau. Eu tinjesc dupa viata de la tara, din satul meu de cimpie unde sper sa ma intorc curind . Pina atunci fac ucenicie pe blogurile de gradinarit sa fiu gata pregatita cind voi locui la tara. Numai bine.

  5. Claus Web zice:

    Frumoasa gradina, Cred ca ai ingrijito mult, nu?

    • Ursu Florin zice:

      Nu am pre mult timp sa ma ocup de gradina. Ma bag in gradina cand vin de la lucru .. pe la ora 18. Pana zmulg buruiana din toata gradina .. acolo de unde am inceput iara ii plin.

  6. antitepar zice:

    Foarte frumos la țară. Abia aștept să mă stabilesc și eu.

Lasă un răspuns

