Un mic dejun ECO

Gradina a inceput sa dea roade. Cam de o saptamana am inceput sa mananc castraveti. Saptamana viitoare cred ca o sa fie numai buni de mancare si dovleceii. Rosiile inca se lasa asteptate. Sunt pline de gogonele, dar mai trebuie sa treaca ceva timp pana le putem manca.

Astazi, la micul dejun am vrut sa mananc numai din productia proprie … adica ECO.

Asa ca am mers la cuibar, de unde nu am apucat sa iau oale aseara si mi-am luat 3 oua pe care le-am fiert, din solar mi-am luat niste castraveti, din gradina am luat ceapa verde, din camara am luat untura, iar din frigider am luat soanca si caltabos de la porcul pe care l-am taiat anul trecut de Craciun. Iar ca pofta sa fie si mai mare, inainte de masa am baut un pahar de visinata de anul trecut.

Acest articol a fost publicat în De zi cu zi și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Un mic dejun ECO

  1. Gabriela zice:

    Sunt bune preparatele de casa. Au un cu totul alt gust. Pe langa ca sunt mai sanatoase, au gustul satisfactiei muncii mainilor noastre. Ma gandeam azi, la piata, ca lumea cauta din ce in ce mai mult produsele taranesti, autentice. A fost buna criza asta si isteria cu bacilul E Coli, ca i-a adus pe romani cu picioarele pe pamant si au invatat sa aprecieze produsele autohtone.

    • Ursu Florin zice:

      Eu prefer sa mananc ce stiu ca am facut eu. Poate de aceea imi place asa de mult sa stau in gradina. Cat despre oamenii de la piata.. intradevar incep sa vada ce este bun si gustos.

  2. chiccutza zice:

    Cat te invidieeeez!!!Zau de nu-mi ploua in gura :-).

  3. Dani zice:

    Foarte tare micul dejun la tine, Florine ! Visinata-i in loc de lapte ? M-ai facut sa zimbesc, pina la urechi .

  4. Alexandra zice:

    Nuuuu Dani, visinata e pe post de ceai! :D))))

  5. Mihaelacp zice:

    Fain mic dejun . Tu ai fi bun de emisiunea ”Fermier caut nevasta ” , in caz ca nu ai (nu stiu, daca exista, greseala mea si imi cer scuze), dar vroiam sa spun ca ferma ai . Esti la inceput si cred ca o sa o mai dezvolti , ori macar sa o mentii , ai cu ce sa te mandresti .Mie imi place bucata aia din pulpa de porc, mancam si eu cand mergeam la bunicii mei in Bihor. Acum…nici ei nu mai sunt, nici eu n-am mai vazut sunca de-aia buna. Faina-i! 🙂

    • Ursu Florin zice:

      Nevasta numai de la anul o sa am … pana atunci as putea incerca.
      Sunca am mancat pentru prima data la Arad si mi-a placut atat de mult incat mi-am facut si eu si o sa imi fac de fiecare data cand tai porcul.

  6. Mihaelacp zice:

    In Spania ciolan de porc uscat natural care are aspect asemanator cu ciolanul ardelenesc de care stiu si eu si , probabil , de care ai si tu , este foarte scump. Tu purceii ii ai, metoda o cunosti, totul e sa te mai informezi si poate faci si un banut din asta. Clienti ai avea, eu sunt un client sigur 🙂 .

Lasă un răspuns

