Florile bunicii

Toata curtea este plina de flori. Sunt florile bunicii … ea se ingrijeste de ele. Nu ma intrebati ce fel de flori sunt pentru ca nu le stiu numele la toate. Eu nu ma omor cu florile … cu ingrijitul lor. Imi place sa le admir .. sa le pozez .. Imi place mirosul lor. In seara asta miros atat de frumos incat nu imi vine sa stau in casa.

Acest articol a fost publicat în De prin curte, Fotografii și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Florile bunicii

  1. eugencalota spune:

    „Florile bunicii” poate fi un titlu bun de roman, de cantec, de rugaciune.
    Bunicii sunt fiinte minunate.
    Ma bucur ca ai ochi sa vezi, sa simti, sa scrii si sa imparti astfel de momente.

  2. DANI spune:

    O splendoare … bunicuta ta are miini de aur ! Sinteti grozav de norocosi, ca o aveti linga voi .
    Multa sanatate si putere de munca si numai bine, ii urez !

  3. Gabriela spune:

    Foarte frumoase. Sunt flori de gradina. Am vazut crini albi si portocalii, trandafiri, muscate, cercelusi, albastrele, flori de in, galbenele.🙂 Are o gradina inflorata.

  4. Claudia spune:

    Abia astept primavara la bunici.. desi am o varsta.. nu de copil.. abia astpt sa ajung primavara la bunici.. gradina din fata casei fiind plina de lalele, zambile.. urmand mai apoi cu liliac, margaritar, mana maicii domnului, etc.. atat de frumoase si numeroase. Esti norocos ca ai undeva unde te poti duce si admira aceste flori minunate

  5. Ana Holinger spune:

    Citeam articolele tale acum si mi-am adus aminte ca, chiar astazi am dat tot asa peste un blog foarte interesant cu noi metode de gradinarit si plantat flori.Mi s-a parut foarte amuzanta si am zis ca poate va aduc un zambet pe buze:
    http://cevaserios.blogspot.ro/2014/03/gradinarind-in-pozitia-de-fandare-si.html

Lasă un răspuns

