Gradina dupa ploaie

Ziua de astazi a fost una foarte urata. Parca vine toamna. De dimineata ploua marunt, bate vantul si este rece … doar 9 grade.

Este bine totusi ca a plouat linistit si pamantul a primit ceva apa. Acum gradina rade.

Totul este bine si frumos in gradina. Au inceput sa apara gogonelele, castravetii, dovleceii si au inflorit cartofii

Sper sa nu faca vreo pneumonie pe frigu asta.

Acest articol a fost publicat în Fotografii, Gradina și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Gradina dupa ploaie

  1. simf spune:

    frumoasa gradina ai, si pazita de asa minune de brac, cred eu ca o sa ai recolte bune.

  2. Ursu Florin spune:

    Sper sa fie ceva recolte. Este prea frig si mi frica sa nu se duca pe apa sambetei toata munca. Oricum sunt mult in urma fata de alte gradini de pe bloguri .. dar asa ii vremea la mine

  3. pistilica spune:

    ce catel frumos…..si gradina!

  4. pistilica spune:

    aaaaaaa era sa uit …. ce fac purcelusii?

  5. andreea93m spune:

    Hehe, gospodar ce esti >:D<
    Daca te intrebam cand erai licean daca iti vei face gradina cu legume, ce-mi spuneai? :))

  6. Ursu Florin spune:

    Pai de mic vroiam sa stau la casa. Nu stiu ce spuneam atunci…. visul meu a fost sa ma mut la casa… nu stiam ca o sa imi placa asa de mult sa ma ocup de gradina. In orice caz … in liceu ma rugam sa nu vina ploaia sa pot sa ies cu bicicleta … acu ma rog sa vina ploaia sa imi ude gradina.

Lasă un răspuns

