Solarul in iunie

Afara ploua .. si ploua de vreo doua zile .. si s-a racit … parca vine toamna.

Si daca tot este vreme urata afara am intrat in solar sa plivesc, sa sap, sa pun pari la rosii si sa copilesc rosiile.

Anul acesta am pus in solar rosii, ridichi, salata, vinete, ceapa, ustoroi, spanac si castraveti.

Acum toate sunt frumoase. Rosiile stau sa infloreasca, castravetii au inceput sa se catere.

Acest articol a fost publicat în Gradina și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Solarul in iunie

  1. Daniel zice:

    Frumoase legumele din solar.

  2. Foarte bine arata plantele. Sanatoase si fericite! O sa ai recolta bogata.

  3. Ursu Florin zice:

    Astazi am vazut ca am primii castraveti.

  4. Laura zice:

    la mine s-au copt rosiile 🙂

    • Ursu Florin zice:

      Eu le-am pus in solar numai dupa Pasti pentru ca atunci am gatat solarul. O sa se coaca si la mine. De abia astept sa mananc o rosie buna. Castravetii sunt destul de mari. Saptamana viitoare o sa mananc si eu castraveti ECO.

  5. simf zice:

    felicitari, arata tare bine. recolta faina sa ai!

  6. nik zice:

    In toamna ai mai pus ceva in solar?

Lasă un răspuns

