Trandafirii mei

A venit si randul meu sa ma laud cu trandafirii. Doar unul a inflorit. De fapt doi trandafiri. Cel rosu-roz este batran saracul. Cel portocaliu este unul dintre trandafirii pe care i-am plantat anul trecut. Am cumparat anul trecut 3 trandafiri altoiti (portocaliu, roz si alb cu rosu).

Toti sunt plini de boboci dar numai cel portocaliu a avut curajul sa se deschida.

 

Acest articol a fost publicat în De prin curte, Fotografii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Trandafirii mei

  1. victoriacus zice:

    wooow,e superb portocaliul.Sa te bucuri de ei cat mai mult timp

  2. Sunt foarte frumosi. Cel portocaliu este minunat.

  3. Ursu Florin zice:

    Multumesc. O sa infloreasca cel rosu cu alb. Mie ala imi place cel mai mult.

Lasă un răspuns

