A venit ploaia

In sfarsit a ajuns ploaia si pe la mine. De cand am pus in pamant nu a plouat absolut deloc. Astazi s-a gandit si la mine si asa dintr-o data s-a intunecat cerul si a inceput ploaia.

In ciuda faptului ca cerul a fost negru rau de tot ploaia a fost extrem de linistita, exact asa cum le place plantelor in gradina.

De pe la 7 seara ploua atata de frumos si inca nu da semne ca ar vrea sa se opreasca.

Nu credeam ca o sa ajung eu sa am rog sa vina ploaia. Eu care cand vedeam un nor eram suparat ca nu pot iesi sa ma plimb cu bicicleta.

Acum sper sa se trezeasca la viata toata gradina pentru ca acum au apa.

         

Acest articol a fost publicat în Gradina și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la A venit ploaia

  1. Eu am spectacol dintr-asta pe fiecare zi.
    Sa vezi buruieni de la ploaia asta!

  2. Ursu Florin zice:

    Apai nu stiu cum sa zic dar la mine si fara ploaie si tot au crescut ca nebunele buruienile. Macar acum stiu de ce cresc.

  3. simf zice:

    of, bine c-a venit, chiar era nevoie de ea. (la noi au fost reprize dure, repezi ,de vara, mi-a fost si firca sa intru in gradina dupa).
    in calendarul agricol al poporului roman, acestea sunt ploile inaltarii – de la inaltare la rusalii ploua si sunt temperaturi mari, chiar si peste 30 gr). daca se intampla (cei-i drept, rar) sa nu vina, e „foamete”.
    sa vezi acum ce-o sa rada-n soare gradina ta.

  4. victoriacus zice:

    Daaa,e superb dupa ploaie.Azi am stat de la 11 la 17 sa plivesc de buruieni si tot fericita sunt,desi am plivit abia un sfert de gradina 🙂
    Ce mai conteaza buruienile,cand vezi cum invie totul in jur

Lasă un răspuns

