Noii membrii din ograda …. puisorii

De o saptamana am membrii noi in ograda .. 10 puisori frumosi si flamanzi toata ziua.

De la cele doua closte m-am ales cu 10 puisori. Fiecare closca a avut cate 13 oua … numai ca una dintre ele a fost mai nebuna un pic. Din cele 13 oua a mancat 4, iar din cele 9 oua ramase a scos un singur pui. Nu a stat deloc bine pe oua.

Cealalta closca a scos 9 pui din 13 oua.

Acest articol a fost publicat în De zi cu zi și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Noii membrii din ograda …. puisorii

  1. victoriacus spune:

    ce frumoooosi!Eu i-as pupa toata ziua.Sunt foarte dragalasi cat au puf pe ei

  2. simf spune:

    ce pufosenii colorate!!!

  3. Ursu Florin spune:

    Closca nu o vrea sa stea cu ei .. si cum toata ziua is dupa puisori sa le dau de mancare si apa … ei is tot in picioarele mele. Is niste dragalasi

  4. Ursu Florin spune:

    Lasa ca nu ii rau. Mi prea drag de ei sa nu fiu dadaca lor

Lasă un răspuns

