Primul puisor

Astazi a iesit primul puisor de la cele doua closte care le-am pus. Maine sunt 3 saptamani de cand am pus clostele dar astazi a iesit din ou primul puisor.

 

Acest articol a fost publicat în De prin curte și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Primul puisor

  1. victoriacus spune:

    foarte dragut.La mai multi🙂
    La anul ma apuc si eu

  2. victoriacus spune:

    aha,bafta multa🙂

  3. JMarius spune:

    Anul trecut am avut si pui de gaina, si pui de curca. Cei de curca necesita o atentie speciala…tocmai de aia au murit toti, pentru ca nu am reusit sa stam toata ziua dupa ei. Cei de gaina au supravietuit in proportie de 75 %, astfel incat anul asta avem oua la greu.

    Am incercat si anul asta cate ceva, din nefericire pana acum doar un puisor a iesit si a mai si trait. Restul de pui de la 3 closte au murit, in rest mai avem o closca, care din nefericre nu pare a scoate pui nici ea. Deci anul acesta e no-good.

    • Ursu Florin spune:

      Si la mine vad ca anul asta a mers rau. Una din closte a scos numai un pui … restul au fost morti in ou .. si cateva oua au fost clocite, iar cealalta closca a scos 8 pui din 13 oua… Destul de ok.

Lasă un răspuns

