Instalatia de apa interioara (Cum se face o instalatie din polipropilena)

Dupa ce am tras apa in casa a trebuit sa trag si restul tevilor prin casa. De afara am venit cu teava de apa pana intr-o camara, langa bucatarie. Acolo am pus un boiler electric de 30 de litri … suficient pentru spalat vasele. Instalatia de apa din interior am facut-o din polipropilena.

Primul lucru a fost sa pun aparatul pentru lipit polipropilena la incalzit. Apoi am inceput cu masuratorile si cu taiatul tevilor. Pentru ca tevile sunt cu insertie de aluminiu acestea au trebuit randalizate.

 

Dupa ce s-a incalzit aparatul am inceput lipirea tevilor. Lipirea se face foarte usor. Trebuie bagate tevile amandoua deodata pe aparat si lasate timp de 3-4 secunde, apoi se scot si se unesc fara a se roti.

 

 

 

 

 

La capetele tevilor am pus racorduri. In bucatarie am pus racorduri cu filet exterior pe care am legat futunele care fac legatura cu bateria de la chiuveta. La boiler am pus racord olandez … toate de 20 x 1/2.

Este pentru prima data cand am facut asa ceva si nu a curs nici macar o imbinare. Norocul incepatorului.

Acest articol a fost publicat în Renovare Bucatarie și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Instalatia de apa interioara (Cum se face o instalatie din polipropilena)

  1. Pingback: Renovare bucatarie | Ursu Florin's Blog

  2. simf spune:

    eu cred ca-i vorba mai repede de talent. nativ. felicitari!

  3. Si eu zic ca e pricepere. La tine pare totul usor🙂

  4. Ursu Florin spune:

    De mic mi-a placut sa mesteresc tot felul de chestii .. iar acum incerc de toate.

  5. Bogdan spune:

    Ce ai facut cu tevile, le-ai lasat aparent sau le-ai mascat cumva?

  6. Felicitari pentru blogul tau!
    O intrebare am pentru tine: Ce sa ii fac unui cot de polipropilenă care a fost lipit de meșter, dar care curge. Se scurge apa la imbinarea cotului cu teava. Nu pot chema acum meșterul, pentru ca e plecat din tara. Ai vreo solutie pentru asta?

  7. monica spune:

    Am o nelamurire , pt a duce apa in casa, pot pune pompa direct in fantana , apoi tuburile in casa, pt baie prin zid iar pt a ajunge in bucatarie pe afara .

Lasă un răspuns

