Renovare bucatarie

Aceasta primavara a inceput in forta pentru mine si asta pentru ca m-am apucat de renovat o bucatarie dintr-o casa batraneasca din lemn.

Renovare inseamna cam asa:

– racordare la apa si implicit canalizarea

– instalatia de apa interioara(cum se face o instalatie din polipropilena)

– instalatia electrica

– montare termopane

– montare tavan rigips pe profile

– montare rigips pe pereti prin lipire

– finisare pereti, zugravire

– realizare mobila de bucatarie din pal … home made … Diy (Do it yourself)

Am tot spus eu in posturile anterioare ca toata primavara a fost ocupata cu renovarea bucatarie si acum a venit timpul sa ma laud si eu cu lucrarea.

De lucrat nu am lucrat repede pentru ca nu m-a grabit nimeni … si nici timpul nu a permis prea multe. Am lucrat numai dupa ora 18 cand ma intorceam de la lucru si lucram pana pe la ora 22  … deci cam 4 ore pe zi. La final … in ultima saptamana .. pentru ca se apropiau Pastile am marit putin pasul si timpul de lucru si am inceput sa lucrez pana la miezul noptii.

Tot efortul a meritat zic eu.

Voi posta pe rand fiecare etapa din renovarea bucatariei .. cu detalii de executie si poze in speranta ca va fi de folos si altora la fel cum a fost si tutorialul despre Cum sa iti faci un pat din pal din categoria DIY.

Acest articol a fost publicat în Renovare Bucatarie și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Renovare bucatarie

  1. victoriacus spune:

    abia astept sa vad pozele.Eu sunt mare amatoare de lucruri facute manual.Am decretat ca, in momentul in care voi avea casuta mea, sa imi fac singura multe obiecte de decor

  2. Hai cu pozele ca suntem interesati sa invatam. Nu de alta dar ne tot scarpinam dupa urechi si ne gandim cum sa instalam si noi un hidrofor care sa ne aduca apa in casa pentru baie. O baie viitoare, evident🙂

  3. simf spune:

    astept pozele cu mare interes.

Lasă un răspuns

