A doua stropire a pomilor

Astazi am stropit pentru a doua oara pomii. Prima stropire a fost cu piatra vanata.

Acum am stropit cu CALYPSO. Stropirea am facut-o dupa ce au cazut cam un sfert din florile pomilor. Aceasta stropire trebuie repetata dupa 10 zile.

Acest articol a fost publicat în Gradina și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la A doua stropire a pomilor

  1. Alexandra spune:

    Bravo! Am vrut si eu sa-i stropesc ieri, dar a batut vantul rau. Poate azi.

  2. victoriacus spune:

    O sa stropesc si eu saptamana ce vine,dar la mine caisii deja si-au scuturat florile de o saptamana,iar acum abia a inflorit parul.Asa ca mai stau cateva zile

  3. Pingback: Boli la pomi | Ursu Florin's Blog

Lasă un răspuns

