Au inflorit pomii !!!

In sfarsit a revenit la viata si gradina mea. Joi nu a fost nimic verde, nici un pom inflorit, iar de joi pana azi s-a schimbat radical situatia. A fost mai cald … dovada ca nu am mai facut nici focu in casa si ca s-a trezit natura la viata.

Acum totul ii de vis … sute de flori prin iarba, au inflorit ciresii, piersicii, nectarinu si de azi vad ca au inceput si prunii.

Trebuie sa ma duc sa imi cumpar ceva pentru stropit … pentru ca am inteles ca trebuie sa ii stropesc cand incep sa se scuture.

Acest articol a fost publicat în Gradina și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Au inflorit pomii !!!

  1. Lumy spune:

    Da SUPERB, si gradina mea a revenit la viata, din pacate n-am cu ce imortaliza acum..sper sa-mi cumpar in curand un aparat foto.

  2. Ursu Florin spune:

    Si au un miros atat de frumos de parca nu iti mai vine sa pleci din gradina

Lasă un răspuns

