Noul meu aparat foto … NIKON D3000

De vreo doua saptamani sunt posesorul unui Nikon D3000. Nu am prea avut timp sa ma joc cu el pentru ca am avut foarte mult de lucru la renovarea bucatariei.

Aparatul este foarte bun si usor de utilizat pentru cei care vor sa treaca la DSLR. Este de fapt cel mai usor de utilizat DSLR.

Are urmatoarele specificatii:

Rezolutie 10.2 MP

Tip senzor CCD

Dimensiune senzor 23.6 x 15.8 mm

Tip focalizare Auto-focus TTL

Distanta focala 18-55 mm

Diafragma f/3.5-5.6 – f/22-36

Macro 18 mm

Display 3.0 230k-dot TFT LCD

Rezolutii de imagine 3872 x 2592, 2896 x 1944, 1936 x 1296

Sensibilitate ISO 100-3200

Moduri de balans de alb Automat, Incandescent, Fluorescent, Reglare fina

Compensare expunere +/-5EV

Tipuri de expunere Program Auto, Shutter-Priority Auto, Aperture-Priority Auto, Manual, Scene

Timp de expunere 30-1/4000s

Autodeclansator 2, 5, 10, 20 sec

Multishot 3 fps

Tip acumulator Li-ion EN-EL9a

Dimensiuni (L x I x A) 126 x 97 x 64 mm

Greutate 485 g

Pun si cateva poze facute cu aparatul:

Acest articol a fost publicat în De zi cu zi și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Noul meu aparat foto … NIKON D3000

  1. victoriacus spune:

    sa il stapanesti sanatos.Foarte frumoase pozele

  2. Lumy spune:

    Faine poze, cat ai dat pe aparat?

  3. Stev spune:

    cu ce obiectiv sunt facute pozele ?

    • stev spune:

      clarr,ms , bravo pozele sunt bune si obiectivul e tare, am citit dupa ce mi-am luat kit cu VR ca obiectivul fara e mai bun un pic ))) sa fi stiut imi luam si eu fara VR ))

  4. stev spune:

    da e mai sharp ))

  5. Ursu Florin spune:

    eu am dat 1500 pe el

  6. Pingback: Enduro Panorama 2011 | Ursu Florin's Blog

Lasă un răspuns

