Taierile la pomii din gradina

Sambata asta am reusit si eu in sfarsit sa fac taierile la pomi. Pentru ca nu am mai facut asta pana acum am chemat ajutoare, tata si un prieten foarte bun de al lui care se pricepe. Si asa am invatat si eu cam ce presupune taiarile la pomi.

La pomisorii pe care i-am plantat anul trecut nu am avut ce curata .. insa am avut ceva de lucru la cei batrani. Sunt plini de muschi care sper sa cada dupa stropirea cu piatra vanata.

La pomii batrani am taiat lastarii lacomi, acei lastari tineri care iau toata puterea pomului. Am mai curatat pomii si de cioatele ramase pe ei, am mai taiat puietii care au dat din radacina chiar langa pom si ce ii cel mai important pentru ei i-am aerisit, adica am mai taiat din crengutele de pe interiorul coroanei.

Acum nu imi ramane decat sa astept sa iese frunzele sa mai stopesc si pentru alte boli, apoi sa astept sa se faca fructele ca sa avem ce manca si din ce sa facem o tuica buna de pruna.

Acest articol a fost publicat în Gradina și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

