Capsuni

Ieri am primit de la un prieten niste fire de capsuni asa ca am trecut la treaba.

De fapt eu doar am sapat unde urma sa punem capsunii pentru ca de plantarea propriu zisa s-a ocupat prietena mea .. eu fiind ocupat cu renovarea bucatariei.

Dupa ce am pregatit terenul … au inceput lucrarile. Am facut gropile, am pus ingrasamant natural, am pus apa si apoi am pus capsunile.

La capsunile care aveau radacinile mai lungi le-am scurtat ca sa se prinda mai repede.

La fel am procedat si anul trecut cu capsunile si s-au prins foarte bine numai ca am ales cam prost locul … fiind pentru prima data cand am pus capsuni. Anul trecut le-am pus intr-un loc unde isi cam face de cap umbra si nu s-au prea copt capsunile .. au ramas verzi unele … altele s-au copt mai greu.

Asa ca din toamna cand am arat terenul, am arat o bucatica de pamant unde era doar iarba si unde este toata ziua soare. Asa ca anul asta sper sa le mearga mai bine la capsuni.

Dupa ce am pus capsunile am udat dinnou. Maine trebuie sa mai sap ca mai am inca capsuni care nu am mai avut unde sa le pun.

Sper ca la vara sa am cu ce sa ma indulcesc.

Acest articol a fost publicat în Gradina și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Capsuni

  1. victoriacus zice:

    Spor la treburi in continuare si recolte mari.Oricum anul asta sa nu te astepti la productie .Abia de la anul vor rodi.Anul asta poate doar sa le gusti

  2. Ursu Florin zice:

    Ma gandesc. Anul trecut chiar daca a fost primul an am mancat ceva capsuni doar ca au ramas multe necoapte pentru ca o fost foarte multa umbra pe ele.

  3. victoriacus zice:

    sa ai grija sa le uzi,ca la soare se usuca repede si raman fructele mici.Cand incep sa se coaca,nu mai uzi decat cate putin,daca e seceta 🙂

  4. Ursu Florin zice:

    O sa le ud. Dar de ce sa le ud mai putin cand incep sa se coaca? Le afecteaza daca au apa?
    Intreb pentru ca nu stiu

  5. victoriacus zice:

    lor le trebuie apa mai multa ca sa creasca.Atunci cand se coc ,daca au multa apa,putrezesc.Atunci le trebuie mai multa caldura.Apa,doar cat sa nu se usuce

  6. Ursu Florin zice:

    Aha .. am inteles. Multumesc de sfat.

  7. victoriacus zice:

    cu multa placere.

Lasă un răspuns

