Cum sa iti faci schelet metalic pentru prelata la remorca

Saptamana trecuta am reusit si eu sa imi cumpar o remorca de 750 kg.

Are dimensiunile de 210 cm pe lungime si 110 cm pe latime.

Si pentru ca remorca nu a avut prelata de noua si eu am nevoie de prelata am fost sa ma interesez cat ar costa. Si ghici ce? 690 de lei costa o prelata cu tot cu schelet metalic.

Scump domle scump …

Si uite asa m-am apucat eu de mesterit scheletul metalic la remorca peste care voi pune si prelata.

Am fost la depozit si am cumparat teava.

Pentru stalpii de la scheletul metalic am folosit teava de 25×25, iar pentru restul am folosit teava de 20×20.

Materiale folosite:

– 4 buc de teva patrata de 25x 25 la lungimea de 120 cm … atat ii inaltimea utila.

– 4 buc de teva patrata de 20x 20 la lungimea de 206 cm

– 5 buc de teva patrata de 20x 20 la lungimea de 113 cm

– suruburi de 6 mm si piulite.

Distanta dintre 2 stalpi este de 201 cm, respectiv 108 cm.

Eu am taiat teava cu 5 cm mai lunga pentru ca voi taia din fiecare capat cate 2,5 cm ca in poza urmatoare.

Urmatorul pas este gaurirea tevii cu ajutorul unui burghiu de 6 mm

Apoi nu ne mai ramane decat sa imbinam toate tevile

Acest articol a fost publicat în Mestereli DIY și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Cum sa iti faci schelet metalic pentru prelata la remorca

  1. daniel zice:

    super misto ti-a iesit cadrul …. cat te-a costat teava si prelata? Am si eu o remorca da e putin mai lunga de 2,5m si vreau sa fac si eu un cadru pentu ea.

  2. sami zice:

    unde ai gasit prelata la 30 ron? era standard (cauciucata) sau doar de rafie?
    multumesc

  3. Florin zice:

    eu am inalatimea pe carte 1375 , pot sa o inalt de la nivelul podelei adica stalpi 1375 sau de la nivelul solului sa aiba total 1375?

  4. nic zice:

    salut,

    am vazut ce ai facut si vroiam sa te intreb daca scheletul a iesit solid facand aceasta constructie
    am si eu o remorca de 233/132 si as vrea sa ii pun schelet si prelata, la producator costa 1250 lei…

    merci

    • Ursu Florin zice:

      salut
      Acel schelet l-am sudat ca sa fie ok. Remorca am vanduto … acum am si eu o remorca tot de 233×132 .. boro .. probabil ca avem acelasi model de remorca .. insa eu pe aceasta nu as pune un asemenea schelet.
      Mi se pare prea subreda ca sa mai tine si o prelata pe ea

Lasă un răspuns

