Nesimtire in Primaria Hunedoara

Vai si amar de ea primarie. Odata am avut si eu nevoie de oamenii aia din primarie .. si nici atunci nu s-a putut. Mi-am cumparat o remorca noua din Germania si trebuie sa o inmatriculez.

Dar aventura a inceput mai repede.

Plec vineri de la lucru(ora 15) cu o bicicleta … ca sa gasesc loc de parcare si sa imi termin treaba mai repede. Si ma iau eu si plec .. Si asa frumos pe drum … aproape de vestita primarie … ma iau cainii la alergat. Scap si de aia si ajung la primarie. Acolo ma duc la ghiseu sa platesc un rahat de taxa de inmatriculare … si sa vezi ce .. „Nu la mine. Mergeti mai intai la colega de la camera 3 si apoi veniti la mine.”. Asta numa asa ca sa aiba toti prostii din primaria aia de lucru.

Fac cum zice „functionarul” si ma duc la camera 3. Acolo imi spune ca nu pot platii taxa aia pentru ca trebuie sa vina vechiul proprietar ca sa il treaca pe el la impozit, apoi sa il scada de la impozit si de abia dupa aceea sa treaca pe mine remorca. Un  mare RAHAT. Nu ii vad logica .. dar asa trebuie sa facem noi un teanc de acte … si din nou sa aiba iubitii nostrii functionari de lucru.

Ies eu frumos afara din primarie si il sun pe nenea care mi-a adus remorca. Vine omu la primarie la 3:35 si intram grabiti in primarie .. la care ne opreste paznicul „Alo alo .. unde va grabiti?”. I spun la om ca la camera 3 ma duc pentru o inmatriculare. Si el imi raspunde: „Pai nu mai e nimeni la camera 3. Au plecat toti acasa.”.

Si pe usa primariei programul era pana la 16:30.

Si ii plangem pe saracii functionari ca le-o taiat salariile.

SA LE TAIE CA MERITA. IS PUSI DEGEABA ACOLO

Acest articol a fost publicat în De zi cu zi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Nesimtire in Primaria Hunedoara

  1. Naro zice:

    S-or fi grabit sa ajunga la festivalul berii,asa cum ai plecat tu mai repede de la lucru, asa or plecat si ei mai repede sa prinda mititei calzi :))

  2. andreea93m zice:

    Ce penal …
    Magnific finalul :)) a facut senzatie :)) facem si noi haz de necaz.. sau incercam 🙂

  3. Lumy zice:

    Acuma sincer..nu trebuie sa fim rai unii cu altii, fii convins ca nu ei vor sa te plimbe de la o usa la alta, si ei executa alte ordine date de alti chiulai de mai sus.

  4. Ursu Florin zice:

    Pai da .. dar stau pe banii nostrii acolo … si ar trebui sa ne ajute .. nu sa ne incurce.
    Intradevar, sunt condusi de altii … dar nici ei nu au vointa …

Lasă un răspuns

