Renovare casa – Ziua 3 – Cum sa iti montezi singur parchet

Si asa incet incet a venit momentul cand a trebuit sa montez si parchetul.

Am inceput bineinteles prin a monta polistirenul extrudat.

Peste polistirenul extrudat am pus folie de parchet aluminizata, parca asa ii spune. Aceasta folie are o folita de aluminiu pe o parte.

Dupa ce am montat folia a inceput montarea parchetului. Parchetul este dublu click, iar procedeul de montare este foarte simplu:

Un alt articol foarte interesant despre montarea parchetului care si un video gasiti si aici:

http://trucurisisfaturi.blogspot.com/2007/06/montarea-parchetului-cu-clic.html

Si asa incet incet am montat parchetul.

Ultima operatie la montarea parchetului este montarea plintei.

Ce pot sa va zic .. incercati si voi, este foarte simplu.

Acest articol a fost publicat în Mestereli DIY și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Renovare casa – Ziua 3 – Cum sa iti montezi singur parchet

  1. andreea93m spune:

    Ce interesant🙂 Trebuie doar vointa.. si ceva bani😀 Bravo!

  2. activegirl spune:

    Care este rolul foliei de aluminiu? Si noi am montat singuri parchetul, dar nu am folosit-o iar acum imi dai de gandit.

    • Ursu Florin spune:

      Este izolanta folia aia de aluminiu. Transmite caldura in sus … nu ii da voie sa mearga in jos.
      La mine mai ii zi problema umezelii… casa fiind foarte joasa… dupa ploaie se simtea rece jos.

  3. Dan zugravul spune:

    Ai facut treaba buna.Felicitari!

  4. victor spune:

    am o intrebare maestre polistirenu nu se lasa cu timpu sau este asa de bun incitttt…

Lasă un răspuns

