Renovare casa – Ziua 2

Cea de a doua zi de renovare a inceput de dimineata cu aprovizionarea. Am fost sa cumpar  glet, colorant galben pentru var, solutie antimucegai, polistiren extrudat, parchet si accesoriile pentru parchet.

Seara, dupa ce am terminat cu serviciul la ora 17, m-am apucat de dat cu glet pe pereti pe unde au fost crapaturi. Dupa ce s-a uscat gletul am dat pe pereti cu var, iar pe podea am dat cu solutie antimucegai.

Si am lasat asa camera pana urmatoarea zi. Urmatoarea zi de dimineata am dat a doua oara cu var pe pereti si s-a gatat cu zugravitul.

Urmeaza montarea parchetului.

Acest articol a fost publicat în Mestereli DIY. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

