Renovare casa – Ziua 1

Zilele trecute m-am apucat de ronavari.

Totul a inceput simplu. Am vrut sa facem un alt pat si atunci au aparut alte idei: „Daca tot facem alt pat, nu vedem ce ii si sub podelele alea … ca miroase a mucegai, si daca tot scoatem podelele nu zugravim?” Si uite asa a inceput harnicia.

Pentru ca sunt satul de „meseriasi” m-am hotarat sa fac de unul singur toata lucrarea(zugravit, izolatie polistiren sub parchet, montare parchet si realizarea unui pat de dormitor din pal).

In prima zi am inceput sa scoatem mobila, sa scoatem podelele care aveau nu mai putin de 25 de ani si care pe partea de jos erau toate praf si pulbere. Si dupa ce am scos podelele ne-am apucat de curatat cimentul care era pe sub podelele pentru ca era plin de lemn putred care s-a lipit de ciment.

Si uite asa a trecut prima zi.

Acest articol a fost publicat în Mestereli DIY și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Renovare casa – Ziua 1

  1. andreea93m spune:

    Super! Ce baiat harnic & priceput!🙂 Spor la treaba!

Lasă un răspuns

