Concediu

Anul acesta am ales ca si locatie de concediu litoralul romanesc, mai exact statiunea Mamaia.

Ce pot sa spun … a fost frumos … ca si orice concediu, dar bineinteles ca au fost si nemultumiri.

Primul lucru care m-a enervat chiar cand am ajuns, dupa o noaptea intreaga de condus … a fost faptul ca nu am gasit nici un loc de parcare la hotel. M-am invartit vreo jumatate de ora sa gasesc un loc de parcare. Pana la urma m-am vazut un hunedorean care atunci se pregatea sa plece si mi-a facut semn ca pleaca el si sa ma parchez acolo.

A trecut si asta, am mers si ne-am cazat si am ajuns pe plaja. Acolo, vreo doua zile am avut parte de alge si de o apa murdara.

Dupa vreo 2 zile a inceput partea frumoasa a concediului, vremea foarte frumoasa, apa marii a avut 30 de grade .. ce sa mai … foarte frumos.

Si dupa o saptamana de stat cu burta la soare a trebuit sa ma intorc spre casa …

Pe drum bineinteles ca au inceput nervii cand am intrat pe centura Bucurestiului. Aici toate drumurile care traverseaza centura au prioritate … desi sunt DRUMURI DE PAMANT, drumuri de tara, vai si amar. Dar pentru ca ei sunt bucuresteni trebuie sa aiba prioritate. Pe centura asta care ii vai si amar de ea am pierdut 3 ore.

Ce sa zic … a fost frumos … dar ince mai avem mult de lucru pana sa atragem turisti straini la noi pe litoral.

Acest articol a fost publicat în De zi cu zi și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Concediu

  1. andreea93m spune:

    Pai nu ca ei vor sa atraga turistii prin frunzulita aia :))) Mai conteaza ca apa-i murdara sau ca plajele-s naspa… ? :-„

  2. andreea93m spune:

    Oricum, la final conteaza cel mai mult atmosfera din vacanta.🙂 Ma bucur ca te-ai distrat

Lasă un răspuns

