Gazon peste zgura?

Acu vreo 2 luni m-am hotarat sa aduc niste zgura sa pun pe acolo pe unde stau gainile ca tot timpul era noroi si apa.

Zis si facut. Numai ca „niste zgura” s-a transformat in vreo 30 de tone de zgura .. ca doar daca masina era de 40 de tone .. nu putea sa vina goala … mai ales ca o fost si moca.

Problema a aparut in momentul cand am vrut sa bagam masina in curte. Fiind foarte grea masina, a inceput sa patineze .. si la final mi-au ramas niste cratere de numa numa.

Si dupa ce tot nu am reusit sa bagam masina in curte si sa punem zgura una am planuit, am pus zgura in fata curtii.

Acum am reusit de am pus zgura prin curte. Am pus mai intai zgura mare pentru a se putea forma o baza si apoi am pus zgura marunta si am nivelat.

Intrebarea mea suna cam asa:

Oare daca pun gazon pe zgura asta ar creste?

Acest articol a fost publicat în De prin curte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Gazon peste zgura?

  1. Andrei zice:

    Eu zic ca trebuie sa creasca iarba, incearca si tu si vezi

  2. Dora Nicolau zice:

    eu zic sa lasi zgura asa. ca tot e „moca”. gazonu costa bani

  3. Pentru gazon, daca cumparati semințe, se specifică pe ambalaje o pregătire a terenului. Din experiență proprie, vă garantez creșterea gazonului oriunde și pe orice suprafață. La mine a crescut peste prundiș, zgură, cenușă, sort din dărămături, lut, etc.

Lasă un răspuns

