Statie auto

Am vazut ca s-a cam ingrosat gluma cu radarele astea noi ale politiei si m-am hotarat sa imi iau si eu o statie emisie-receptie.

Dupa lungi cautari pe net am reusit sa intru in posesia unei statii Discovery Storm.

Antena am vrut in prima faza sa pun una mica, dar am ajuns la concluzia ca mai bine imi iau una mare care sa isi faca mai bine treaba si asa mi-am luat antena ML 145 cu talpa magnetica de 15 cm. Antena are 1,8 m.


Investia a fost de 520 Ron si pot sa va spun ca dupa 2 drumuri de Sibiu si 2 drumuri de Petrosani, statia a fost amortizata. Este extrem de utila. Stii tot timpul ce este pe sosele, aflii din timp unde sta politia cu radare, daca sunt blocaje pe drum … ce sa mai .. isi merita toti banii.

Acest articol a fost publicat în De zi cu zi. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Statie auto

  1. ioanv21 zice:

    ba esti nebun:)) nu le da ideei la astai k isi pun statii si pe astia de la rutiera ii dau afara k nu mai aduc bani:)):)):))

  2. Ursu Florin zice:

    Lasa ca ii plin de statii. Sa nu le treaca prin cap sa le interzica, ca la cat sunt de prosti nu m-ar mira!

  3. ioanv21 zice:

    nu mah no sa le interzica ma k doar nu is prosti…o sa le impoziteze sa scoata bani :)))))))

Lasă un răspuns

