Visinata

Pentru ca prin scumpa mea gradina am avut doi visini care au si facut visine, am decis sa fac pentru prima oara in viata mea visinata.

Am cules 4,5 kg de visine pe care le-am pus in doua borcane de 5 kg impreuna cu 2,5 kg de zahar. Am pus un strat de visine, unul de zahar, iar ultimul strat a fost de zahar. Am acoperit borcanele cu un tifon si acu nu imi mai ramane decat sa astept vreo 3 saptamani sa se topeasca zaharul. Dupa ce se topeste zaharul voi pune peste visine alcool de 96 de grade, iar dupa aceea probabil va trebui diluata visinata cumva ca sa fie mai buna de baut si dupa un pahar sa nu ma apuc de cantat. Am citit pe net ca se dilueaza cu un fel de sirop facut din apa fiarta si cu zahar … In orice caz mai are vreo saptamana de stat la macerat si am timp sa mai studiez.

Cand va fi gata va astept la mine la Ghelari sa o bem impreuna.

Acest articol a fost publicat în De prin curte. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Visinata

  1. Carmen zice:

    poate daca foloseai tzuica de pruna era mai buna,,,nu o spun din experientza proprie , dar,,,tata cred k stie mai multe:)))….te pup si astept sa se faca si,,,,sa avem ce sa sarbatorim 🙂

  2. O oarecare zice:

    Visinata nu se face cu tuica de prune, ptr. ca tuica are gust puternic de palinca. Tuica de prune e tuica de prune.

Lasă un răspuns

